Česky | English

Kalalau Beach

Časová souvislost - Kauai: 2./3. den, Havajské ostrovy: 6./7. den

Pláž, kemp

Kalalau Beach jako taková, včetně campsite, tedy kempu, se nachází ještě asi o 1 km dále - bonus navíc :)

Příchod ke Kalalau Beach

Oficiální místo pro kempování není na pláži (pár stanuje i tam), ale v přilehlém "porostu". Postupně potkáváme a zdravíme se prvními hippies - "místními" trvale zde žijícími obyvateli, jsou absolutně v pohodě.

Caping Area, Kalalau Beach

Vybalujeme, stan stojí v mžiku, uvnitř necháváme všechno, beru sušší triko a jdeme si projít pláž. Na plavání to nevypadá, nikdo se nekoupe, vlny nejsou nejmenší.

Kalalau Beach Vodopád na konci Kalalau Beach

Vodopád na konci pláže je ev. zdroj sladké vody. My jsme doplnili před pláží při brodění potoka. Na okamžik dokonce pronikájí z nekonečného šeda sluneční paprsky.

Po stopách Jack Sparrowa

Tajně jsem doufal, že se nám podaří dostat na vedlejší pláž Honopu Beach, která byla první lokalitou při natáčení čtvrtého dílu Pirátů z Karibiku - viz. trailer na youtube.com, to se ukázalo jako nemožné. Suchou nohou v žádném případě, doplavat asi jo, ale ne dnes. Bohužel.

Nezbývá, než se proběhnout ve stylu Jacka po "naší" pláži..

Západ slunce

Západní pobřeží je vždy jistota pěkného divadelního představení na konci dne. Západ slunce si jdou na pláž prohlédnout nebo vyfotit snad všichni.

Západ slunce na Kalalau Beach Západ slunce na Kalalau Beach Západ slunce na Kalalau Beach Západ slunce na Kalalau Beach

Ráno

Ráno druhého dne přichází příjemné zjištění, počasí je úplně jiné, obloha vymetená. Po snídani balíme a před cestou zpátky jdeme znova okouknout z pláže okolí.

Kalalau Beach Kalalau Beach Kalalau Beach

Je jasné, že hřích je tady nezůstat nejméně na 2 noci. Ale počet dní strávených na Havajských ostrovech nám více nedovolí. Jak se ukazuje později, tak nejsme sami, kdo "maže" hned zpátky.