Česky | English

Cesta HNL-PRG (část HNL-ICN)

Honolulu (HNL) - Seoul Incheon (ICN)

První okamžik, jest se nechá zařadit do tohoto dílu je vrácení auta. Fyzicky jsme Aveo měli půjčené dva a půl dne, na přepážce jsem se dušoval, že vracet budeme s půlkou nádrže.. Pěkné prd, podařilo se nám ji zlikvidovat celou a tak vracíme se svítícím magickým okem.

Alamo, vrácení auta

Ale co, peníze za nespotřebovaný benzín se stejně nevracejí, tak jsme se podle toho chovali. Že ve finále bude skoro chybět jsem ale upřímně nemyslel. Vše klaplo, v 9:26, tj. 2.5 hod před odletem, mám v ruce vyjetý papír o vrácení. Takže strohý údaj - natočit se podařilo 537 km. Pravda po dálnici H1 jsme jeli mockrát.

Letiště Honolulu, EVa

Že by vzpomínky na Afriku, tedy spíše na Havaj? Netušim, možná. Terminál je otevřený, což je příjemné jak pro poslední možné "nasátí" místního klima, tak pro pozorování železných ptáků na ploše.

Airbus A330 (HL7587), Korean Air, letiště Honolulu  (HNL)

Náš "orel" na následujících mnoho hodin je již plně připraven na svoji pouť.

Pojíždění na start, Airbus A330 (HL7587), Korean Air, letiště Honolulu  (HNL)

Rolování na start dráhy RWY 8R, foceno na pojížděčce RB.

Pohled na letiště Honolulu po startu z RWY8R

Po startu ostrá pravá zatáčka (směr Tokio), nabízí se pohled na letiště Honolulu a za ním přístav Pearl Harbor. Poslední dny na Havaji byly náročnější, bydlení zajištěné, tak příjezdy kolem půlnoci.. Kde že ty noci pod stanem s 10 až 11-ti hodinovým spánkem jsou..

Ke štěstí mi stačí jedno pivo a spim určitě 4 hod v kuse, téměř až do dalšího (teplého) jídla. Volba je opět kontinentální - kuře s rýží (tentokrát chutnější) bere Eva, já těstoviny se zeleninou. Akorát, že na nich 'bydlí' krevety, zvířátka mají držet spolu, tak obratem putují na kuře..

Japonsko, Airshow (HNL-ICN)

O 1 den a skoro 8 hodin později přilétéme k břehům Japonska - ne to není překlep. Kdo to ví, tak si odpoví.. Samozřejmě byla překročena datová linie, proto +1 den. Koukám na airshow, ukazuje 'time to destination' něco přes 1.5 h, výšku 40.000 feet a rychlost cca 760 km/h.

Jo když se spí, tak to utíká rychleji. Aha, Eva se právě ptá, kolik zbývá. Mírně protestuje, že z IFE žádný další historický film už nevypadne.. V mžiku usíná, tak je jasné, co těch předchozích 8 h dělala :) Já dopisuji poznámky za poslední dny.

Hory v Japonsku

Mt. Fuji jsem neviděl, možná byl vrchol pod námi nebo ho nebylo, kvůli oblačnosti nad Japonskem, možno shlédnout. Něco mi říká, že tyto hory jsou už za. Těžko říct.

Letiště Incheon, připravené koštěmetky

Přistáváme od jihu na pravé dráze s jedním odskokem v 17:20 místního času, tj. čistých 9:52 hod ve vzduchu. Počasí nic moc, částečně zataženo, pod mrakem.V Incheonu mě zaujmou již čekající koštěmetky na opuštění letadla posledním pasažérem, aby mohly zjednat pořádek :)

« zpět